vrijdag 4 maart 2011

ik heb een award!!!!

hoi iedereen,
ik heb een blogger award gekregen voor stylish blogger award. Ik moet nu tien facts over mezelf opschrijven dus hier komen ze:
  1. ik heb een hekel aan kleine kriebelige beestjes(spinnen, insecten enz.)
  2. ik kan absoluut niet tegen kietelen
  3. ik ben verslaafd aan chocola
  4. ik geef zwemles aan kleine kinderen
  5. ik hou van toneelspelen
  6. ik kan absoluut niet snel typen
  7. ik heb een leraar die clown is
  8. ik ken koekiemonster persoonlijk
  9. ik schrijf fantasie boeken
  10. ik heb een hekel aan feiten opschrijven over mezelf
hier zijn de feiten.
nog snel een plaatje erbij en dan ben ik done.
Red Broken Heart Wallpaper

XXXXXXXXXX
Celina

1 opmerking:

  1. Leuke facts!
    Xoxo, leoniae
    (je moet er ff bij zetten dat je hem van mij had :P)

    Xoxo, leoniae

    BeantwoordenVerwijderen