dinsdag 15 februari 2011

haai allemaal,
ik ben celina en dit is mijn blog. Hierzo ga ik leuke plaatjes op zetten, enquête's, tips om te leren en allerlei andere dingen over het dagelijkse leven.
hier on der zie je een plaatje van een oog ik vind hem heel mooi gemaakt en daarom ga ik hem als standaard achtergrond gebruiken.


















als je in je eindexamen jaar zit moet je altijd een profiel werkstuk maken. Dit profiel werkstuk is erg belangrijk maar de meeste mensen weten niet hoe het moet. ik ga ze daarbij helpen vertel al je vrienden over mijn blog en ik zet er elke week een nieuwe les daar over op. doordeweeks post ik er dan nog een paar berichten met andere dingen er in. als ik alle lessen heb gehad zet ik alles bij elkaar en begin ik aan een nieuw onderwerp en les. stuur mij dus een mail over dingen die je wilt weten naar: mysterywebsitemaker@gmail.com.
veel succes
XXXX celina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten